Monthly Archives: Luty 2015

Miłość bez zadyszki

Każdy facet „kiedyś tam” stanie przed tym problemem. Oczywiście – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na obecną chwilę wszystko jest wporządku, ale obiło ci się o uszy, że można mieć kłopoty z erekcją, czy coś w tym stylu. Ciebie to wprawdzie nie dotyczy, jeszcze by tego brakowało, jesteś w doskonałej formie, ale tak na przyszłość – warto być zorientowanym w problemie.
W pewnym okresie swojego życia z rozrzewnieniem zaczynamy przypominać sobie młode lata. Wszystko było wtedy śliczne, proste i łatwe. Przychodziło bez trudu. Jak chociażby właśnie wzwód. Miałeś „naście” lat i twoim kłopotem było raczej to, jak zataić przed otoczeniem ustawiczną ochotę na seks. Proszony do tablicy na lekcji wstydziłeś się czasem wystąpienia przed klasą, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś wzwód. A przecież nawet o niczym podniecającym nie potencja
dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo dlaczego. Upłynęło 25 lat i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwszy defekt

Tylko bez histerii! No tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia albo wieczora twój członek odmawia posłuszeństwa – wpadasz w wielki żal. I nie jesteś odosobniony. Być może twoja kobieta także – może odebrać to jako znak, że przestała być pociągająca, albo iż masz kogoś na boku oraz jesteś przemęczony lub zaspokojony i już zaspokojony seksualnie. Powód do kłótni kamagra tanio
albo cichych dni świetny, a dodatkowo osobista klęska i utrata męskiej pewności, wściekłość na siebie samego – po całości tragedia prosto z brazylijskiego serialu. Hola hola! Tak nie możesz tego zostawić.

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Odnotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby i wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Typowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra

9 trików na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była o wiele większa.

Przedstawiam kilka prostych porad, żeby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania wykazały, że kontakt cielesny aktywizuje produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Wynik jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona w pełnym słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz popęd seksualny. Solarium też daje takie wyniki.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć %. Największym twoim problemem będzie wyszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie usnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

5. Pij ekstrakt z owocu granatu
Na co dzień konsumuj szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, cialis tanio
iż owoc ten usprawnia przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie wzmacnia przepływ krwi do penisa – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej przykre niż zaopatrywanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeśli facet konsumuje za mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. W takim razie powinno się włączyć do jadłospisu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w organizmie i wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może prowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie udowodniło, że już dwa papierosy mogą sprawić, iż wzwody będą bardziej miękkie. Pamiętajmy też o innych negatywnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie kamagra